Четвер, 18.04.2024, 22:33
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 4 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Форум » Інтернет-олімпіада 2011 » Другий тур » Запитання до журі (Тут можна задавати запитання до членів журі)
Запитання до журі
VapnichnyДата: Четвер, 10.11.2011, 15:41 | Повідомлення # 31
Рядовий
Група: Журі
Повідомлень: 17
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (ldancer)
Питання 3. При оптимальній грі завдання починаючого виграти?

Так.
Quote (ldancer)
Питання 1. Чи може дільником бути 1?

Так
 
frpДата: Субота, 12.11.2011, 13:42 | Повідомлення # 32
Рядовий
Група: Учасник
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
А що вивести в E, якщо такого міста нема?
 
VapnichnyДата: Субота, 12.11.2011, 15:42 | Повідомлення # 33
Рядовий
Група: Журі
Повідомлень: 17
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (frp)
А що вивести в E, якщо такого міста нема?

За умовою задачі, таких міст немає.
 
KDMДата: Субота, 12.11.2011, 17:55 | Повідомлення # 34
Рядовий
Група: Учасник
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
А число N в задачі Е буде максимальна кількість варіантів маршрутів?
 
MNazДата: Субота, 12.11.2011, 20:02 | Повідомлення # 35
Рядовий
Група: Учасник
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Vapnichny)
Якщо умова задачі зрозуміла, то це задача на техніку програмування

Не розумію.. Будь яка задача повинна бути зрозумілою! Інакше ніхто не знає, що йому шукати! Я ж не просив алгоритм виконання!

Попередження!!! Натяк на розв'язок. (повідомлення було видалено)


Ще раз повторю. Зазвичай краще зробити конкурс серед вчителів на найкращі задачі. Далі їх перевірити, описати зрозумілим для учнів способом(а не аби-як). І лише тоді допускати до олімпіади. А ось такі сирі задачі розв'язуйте самі!
 
master_shefДата: Неділя, 13.11.2011, 10:37 | Повідомлення # 36
Рядовий
Група: Учасник
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (MNaz)
краще зробити конкурс серед вчителів на найкращі задачі. Далі їх перевірити, описати зрозумілим для учнів способом(а не аби-як). І лише тоді допускати до олімпіади

+1
Дійсно, задачі цього туру потребують в багатьох місцях уточнень, про що свідчить маса запитань.
Організатори мають задуматись над "голосом з народу".
"З метою продовження експерименту по використанню ІКТ в роботі з обдарованими учнями та розвитку здібностей обдарованих учнів"
Про який розвиток може йти мова, коли подібні задачі (а особливо коментарі автора) відбивають взагалі будь-яку охоту щось розв'язувати.
 
den_tonksДата: Неділя, 13.11.2011, 13:52 | Повідомлення # 37
Рядовий
Група: Учасник
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Задача E.
Якою має бути відповідь, якщо немає міста до якогого веде саме N кількість шляхів?
 
KulAlexДата: Неділя, 13.11.2011, 15:56 | Повідомлення # 38
Сержант
Група: Секретар журі
Повідомлень: 37
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (den_tonks)
Якою має бути відповідь, якщо немає міста до якогого веде саме N кількість шляхів?

Читайте повідомлення 33
 
VapnichnyДата: Неділя, 13.11.2011, 16:25 | Повідомлення # 39
Рядовий
Група: Журі
Повідомлень: 17
Репутація: 0
Статус: Offline
master_shef,
Quote (master_shef)
Про який розвиток може йти мова, коли подібні задачі (а особливо коментарі автора) відбивають взагалі будь-яку охоту щось розв'язувати.


Розвиток - це праця, і той хто уміє працювати, той вдумливо читає умови задач, де двозначностей немає, а той хто не може - то репетує і це видає за "голос із народу".


Повідомлення відредагував Vapnichny - Неділя, 13.11.2011, 16:27
 
VapnichnyДата: Неділя, 13.11.2011, 16:29 | Повідомлення # 40
Рядовий
Група: Журі
Повідомлень: 17
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (MNaz)
Зазвичай краще зробити конкурс серед вчителів на найкращі задачі

Це такі поради дає той, хто по двох турах має нулі...
 
Форум » Інтернет-олімпіада 2011 » Другий тур » Запитання до журі (Тут можна задавати запитання до членів журі)
  • Сторінка 4 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Пошук: